خرید رزتا استون عربی ورژن 3
نوشته شده توسط : mohammad

رزتا استون عربی ورژن 3


خرید رزتا استون عربی ورژن 3


دسته آموزش زبان زیردسته عربی

آموزش زبان عربی رزتا استون ورژن 3 - سطح 1 و 2 بصورت کامل
Rosetta Stone Arabic - Level 1 , 2

سریعترین روش برای یادگیری یک زبان جدید :

نسخه پرسنال رزتا استون شامل کلیه ملزوماتی است که شما برای یادگیری یک زبان جدید احتیاج دارید. این نرم افزار بر اساس سرفصل های معتبر ما که جایزه های معتبری را از آن خود کرده است پایه ریزی شده است. موسسات و شرکت های معتبری از جمله ناسا ، ارتش آمریکا، Deutsche Telecom ، IKEA ، Royal Dutch Shell و بیش از 10000 مدرسه در سرتاسر دنیا از این روش برای یاددهی زبان استفاده می کنند. رزتا استون 31 زبان زنده دنیا که بیش از 90 درصد مردم دنیا صحبت می کنند را به شما آموزش می دهد.

پیشرفت با سرعت مورد نظر شما :

رزتا استون همیشه به فکر زمان شماست. در هر زمان و هر مکان شما می توانید با رزتا استون یک زبان جدید را یاد بگیرید. آموزش به گونه ای است که شما به هیچ عنوان احساس تحت فشار بودن و یا احساس خستگی نمی کنید. رزتا استون به کمک یک فرآیند احساسی آموزش زبان را برای شما کارآمد، سریع و لذت بخش می سازد. روش رزتا استون مبتنی بر دخالت زبان آموز است زبان آموز را وادار به فعالیت می سازد بنابراین خستگی در این روش معنایی ندارد. در پایان هر درس این فرصت به شما داد می شود تا مهارت های خود را بیازمایید. این نکته هم قابل ذکر است که نرم افزار رزتا ایتون به طور مستمر پیشرفت شما را ثبت می کند و این به شما کمک می کند که ضعف های احتمالی خود را بهتر بشناسید و بر آن ها تاکید بیشتری داشته باشید.

یادگیری احساسی زبان با روش Dynamic Immersion :

رزتا استون از محتویات تصویری کارآمد برای کمک به یادگیری زبان شما استفاده می کند. به طور مثال یک مجموعه تصویر به شما ارائه می شود و شما باید آنها را با عبارتی که برای شما خوانده و یا نوشته می شود تطبیق دهید. در صورتی که گزینه های صحیح را انتخاب کنید و همچنین در جاهای خواسته شده کلمات را صحیح تلفظ کنید، می توانید



:: برچسب‌ها: خرید , رزتا , استون , عربی , ورژن ,
:: بازدید از این مطلب : 226

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: